poniedziałek, 17 marca 2014

Alaskan Husky czyli Husky z Alaski :)

Tytuł posta dość dziwny. Ale tekst ten zawsze będzie powodował uśmiech na mojej twarzy. 
Ilekroć nie tłumaczyłam przechodniom że mój pies to NIE husky zdarzało mi się usłyszeć tekst "Ahh, Alaskan? Czyli haski z alaski?" :)

Ale odbiegam od tematu. Z powodu zamieszania w życiu osobistym nie mam zbytnio czasu pisać na blogu. Notki na pewno będą pojawiać się dużo rzadziej choć jeszcze tego nie wiem.
Z Cezarem trenujemy. Mam filmik ale nie mam programu do obróbki (movie maker mi szwankuje). Jak coś wymyślę to wrzucę notkę o postępach.
A tymczasem.
Zastanawiałam się ostatnio jak Cezar wyglądałby jako Husky. I postanowiłam zobaczyć czy przepiękne błękitne oczyska haskich będą się dobrze komponowały z moją ciapą patentowaną.
Wyszło prześmiesznie. Proszę, oto trzy zdjęcia do których udało mi się dopasować gały.


Nie podoba mi się. A wam? Wolę czekoladowo-okiego czarusia :)
Ahh no i jak już lecimy w zdjęcia to dodam też kilka ciekawych zdjęć Czarka. Postanowiłam że skoro taka teraz moda na zdjęcia różnych części ciała psów z wyostrzeniem to też zrobię taką sesyjkę.
I tak oto. Cezarowe łapki i nosek.



Notka nie zawiera zbyt wiele treściwej informacji co jest nie w moim stylu. A więc wyżalę się że mój TŻ postanowił się odtowarzyszyć i plany wyprowadzki na wioskę wzięły w łeb... Więc Owczarka nie będzie. Ale może to i lepiej? Będę miała więcej czasu dla Cezara. A później zobaczymy jak się życie potoczy...

6 komentarzy:

  1. Nie, mi też się nie podobają te oczy :/ Do psiaka po prostu nie pasują.
    No, te zdjęcia z łapkami wyszły mega, ale najbardziej mi się podoba zdjęcie z nochalem <3 Urocze :)
    Pozdrawiamy! :*
    http://majkowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. tam tam taaaaam ja mam husky z syberii :)
    mojhusky.blogspot.com
    moj max ma błekitne oczyska az za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co było w tej misce :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęci bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te oczy w ogóle nie pasują XD
    Co on ma w tej misce?!
    Pozdrawiamy i zapraszam tu do psiego królestwa :) http://psiakislodziakiluna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się Czarko-husky wersja podoba,chodź nie tak bardzo jak Cezar w brązowookiej wersji :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy nie działają? kliknij obrazek!