środa, 6 maja 2015

Nowy dodatkowy blog

Z racji tego że moja gromada zwierząt się powiększa, a ja mam ochotę pisać nie tylko o Cezarze ale też o reszcie mojej ferajny, postanowiłam założyć nowego bloga - o szczurach, szynszylu, gryzoniach ogółem oraz DIY dla gryzoni (hamaki, domki, klatki).
Zapraszam na niego zainteresowanych, odnośnik znajdziecie też na górze w podstronie "Więcej Black&White".

---->>> More Black And White <<<----

Na początku był pomysł by podzielić tego bloga na kategorie, jednak uznałam że naprzemienne dodawanie notek o gryzoniach i psie może być denerwujące dla ludzi niezainteresowanych "mniejszymi", więc daję wam wolny wybór.
Albo będziecie czytać, albo nie :) 
Znalazłam w internetach lukę dotyczącą dobrego bloga o gryzoniach i mam nadzieję ją wypełnić.
Jednocześnie nie przestaję prowadzić tego bloga, nadal będę pisać o Czarku i mojej pracy z nim, bo wiadomo ogony to tylko odskocznia nadal to psiarnia jest moją pasją.
Życzę miłej lektury.

BTW dodam notkę jak ktoś znajdzie mi DOBRY i po POLSKU program do obróbki filmików .mov
Lub program + converter bym tego śmieciowego formata przekalibrowała na coś normalniejszego.
Na windows 7/ x64
Mam torrenty.org jak coś umiem się tym posługiwać, wystarczy mi nazwa i polecenie :) 
Próbowałam z Windowsowskim (brak .mov) oraz Lightworksem - bez skutku.
Dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy nie działają? kliknij obrazek!