piątek, 11 października 2013

Powitanie, przedstawienie, pokazanie - czyli wszystko co musicie wiedzieć o moim psie :)

Blog ma być jego, a więc to od niego zacznę.
Mój pies to dwu i pół letni samiec rasy Alaskan Malamute, o imieniu Cezar.
Na świat przyszedł jako dziecko miłości, i tak już zostało. Mianowicie jego mama Shanti postanowiła oszczenić się w walentynki 2011, i tak też się stało.


A tu mamusia: 



Szybki kontakt, "zamówienie" i po sześciogodzinnej jeździe pociągiem już Czaruś był mój.
Jego imię wyszło jakoś samo z siebie. Miał być Brutus, albo Trezor, rozmyślałam nawet nad Vidarem. Ale już w pociągu, gdy dwumiesięczny szczyl zaczął panoszyć się po przedziale jak władca, oczywiste było że to Cezar, nikt inny :) (foto z podróży)



No i tak od dnia 10-go kwietnia 2011 roku żyjemy sobie pod jednym dachem i codziennie uczymy się siebie na nowo.
Na szczęście okazało się że nie taki malamut straszny, jakim go malują. Od pierwszego dnia załapaliśmy wspólny język i moim skromnym zdaniem nieźle nam to życie idzie.
W dniu dzisiejszym Cezar ma +/- dwa lata i osiem miesięcy. I wygląda tak (10.10.2013)






Stworzyłam też serię zdjęć na YT które pozwalają nieco lepiej przyjżeć się jego rozwojowi. Oto filmik. 
Stworzyłam też serię zdjęć na YT które pozwalają nieco lepiej przyjżeć się jego rozwojowi. Oto filmik. 
 Blog będzie o codziennym życiu z tym "potworem" w owczej skórze. Mam nadzieję że uświadomi on parę osób jakim obowiązkiem jest posiadanie tej przepięknej i wspaniałej rasy. Są plusy i minusy. Czy watro, ocenicie sami. Ja poprostu przedstawię wam, jak przeżyć z nim na codzień.

2 komentarze:

  1. Wow.. Cezar rośnie jak na drożdżach c: Rozumiem, że będziesz pisać o codziennym życiu z Malamutem ? Na pewno przydatne, sama przygotowuję się do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, narazie taki wstępik. Dużo udzielam się na portalu z pytaniami (zapytaj.onet) i mam w zamiarze odsyłać ludzi do bloga, bo nie zawsze chce się tyle pisać. A o tej rasie krąży wiele mitów. Mam zamiar je rozwiać :)

      Usuń

Obserwatorzy nie działają? kliknij obrazek!